Monday 16 October 2017

16/10/2017

Lama xupdate..hahaha..bersawang baiiii

Life aku camni r..semua bende aku buat sorg2..haha
Lucky akim nak dok umh aku..so xda la forever alone sgt aku..hahaha

Since lama xupdate..banyak bende yg aku nk taip...hahaha.

Kalau xsilap aku.end jan..aku ada pi penang..semata mata nk jmp L dgn Y..aku henjut sorg je dr KL (actually aku br lik dr ganu sblm tu)..sampai kl mlm..tido..esoknye aku shoot penang..aku dtg dgn penuh harapan....sampai juru..aku text L..kata da sampai..dia suh aku pi kapitan perda (kedai mamak)..aku dgn gigih..google..kot2 depa nak jmpt sbb mai jauh2..hahaha.tp xpa..xdehal..aku blh drive sendiri...
Dlm koi 4 kot aku sampai kedai mamak tu..aku msg..oh..br nk gerak..mmm..aku bukan mengungkit..tp manner..kalau aku tetamu mai jauh2.aku pastikan aku yg tunggu..hahaha..tp xpa..small issue..haha..masa aku tunggu..aku rasa takot dan rasa menyesal dtg..aku rasa mcm kali terakhir jmp dia..hahah..dah sampai..so kene hadap..mmg tu yg aku nak..
Kat stgh jam depa sampai..tp Y xjoin..dia dok lama keta..hmmmm..so aku dgn L je..
Dh xmesra...aku jd kekok..aku malu semua ada..sbnrnye untuk ape aku dtg....
Xpe..aku borak je lah..aku tanya habis semua..setiap jawapan yg kuo dr mulut dia buat aku sebak..haha.tp xkn aku nak teriak situ kan..aku thn je la....hahaha
Aku su dia panggil Y..tp Y Xnk jmp aku..ok fine..aku xnk paksa..
Lepak dalam.sejam.Y msg L..ajak.blah kot..hahaha..sekali lg aku hampa..hahah..sebutir nasik pun xmasuk lg dlm perot aku dr mlm tu..aku expect dia akan ajak aku mkn etc..tp meleset...dia pi bayar dan dia ajak jmp Y sat..
Aku park kete dkt ngn kete L..Y xkuar kete..hinanya aku rasa..aki dtg dgn cara baik...aku th ang benci aku..tp sekurang kurangnya jgn sampai aku perasan yg ko benci aku...tp xpe..hak dia..
Aku mintak maaf semua..aku xth nk ckp ape dah..aku salam Y..Tp Y sempat ckp hati2 balik..aku pi kat L..tp L Mcm kelam kabut nak masuk keta..xda ckp ape2..kalau blh time tu..aku rasa mcm.nk menjerit..hahahah.

Aku masuk.keta..aku pecut tinggal depa..tp aku berenti sat..set map..wakakkaka...settle aku gerak..aku xde arah nk pi..aki xde sape kat penang..aku nak balik?dgn perot aku lapo..dgn mengantok letih..aku decide masuk pulau..hahaha..aku call JJ..kebetulan JJ ade penang..aku ajal dia lepak mkn etc..sesat gak la aku..anat penang..semak siakkk...

Dlm koi 10 lebih br aku mkn nasik..bdn aku da lembik time tu..mcm puasa je..hahaha
Habis mkn aku gerak balik kl.

Aku singgah juru..mandi..mata rabak..nak tido penang..aku xmo..siap mandi kat rnr..aku. gerak balik kl..th dak drive dgn mata rabak cane..hahahah
End up dlm koi 6 lebih aku sampai usj..aku terpaksa tido sat..sempat la 30 minit..aku gerak lik umah..

Sepanjang perjalanan balik..betapa bodohnye aku...

#End

No comments:

Post a Comment