Tuesday 17 January 2017

18 jan 2017

Hr ni genap umur aku 32.. Syukur pada pencipta kerana masih membenarkan aku bernafas dimuka bumiNya...

14hb hr tu ex gf gua kawen bai (I call her damn girl .dia pangil aku damn boy)..haha..ht meronta nak pi..tp..aish..xpelah..tp rasa rugi plak..after 4/5 year xjumpa..aku mcm dh rugi peluang terbaik untuk tgk dia pada hari bahagia..so after this mmg dh xda peluang la..hahah..

15hb..aku mcm lonely gile..aku decide pi jln2..3 pantai gua pi kot..hahah..sumpah..jiwa aku rasa kosong gile..aku cuba cari damai & ketenangan melalui jln2.tp sat je la..balik mereput blik..hahaha..drive sorg2..pi pantai..haha..xmcm forever alone ke?hahahha

16&17HB

L? As usual ..msg spth spth.."morning- without syg"hahaha..its hurting me so much..haha..tp nak wat cana...
Td aku half day..biasa r..sejak xde alarm beso ni..payah no nak bgn..hahaha..
Dlm kol 10am mcm tu.. Y msg aku..dia pun dh buat pengakuan yg dia xdpt terima aku dgn ikhlas..aku faham... From both party..aku rasa mmg dorg nk aku walk away from relation dorg..aishh..aku ingat lepas Y tahu bertambah ok..tp bertambah kusut..mmm..peluang aku dh tipis.. Mmm..
Its look like aku terpaksa berundur jugak..hmmm...pedih brooo...pedihh..hmmm..

Betullah kot org kata..Luka itu perlu.. Cinta tu perlu pengorbanan..tp aku ni jenis payah move on..babi toi..hahaha..
Sabarlah hati.. "Allah timpakan aku dgn mcm2 tekanan sbb dia tahu aku mampu"

#sabarLahHati
#AL


No comments:

Post a Comment