Thursday 1 December 2016

1/12/2016

Pergh..dah masuk december bai..sat je kot...huhu..
another 1 month then dah masuk 2017.. so hopefully cepat la mase berlalu supaye aku boleh hempas pintu 2016 ni sekuat kuat hati..hahaha..

ala..mesti la nak meroyan sikit..baru syiok..wakakkaka..last firday..after dia habis kerje..aku ingat boleh r msg panjang2..rindu kot..haha..maklumla..kalo time korje  payah nak msg..ye lah..dia kerje shift rotation aku normal..aku balik kerje dia baru nak kerje..dia balik kerje aku br nak g kerje..hahaha...
malam tu dalam kol 9 lebey kot..aku msg.. mase type "watpe" aku nampak dia online..ahahah..bila aku tekan sent msg.. "online" ilang..hahaha..pastu sampai ke ceroh..haha.tp takpe lahh..aku positif,,dia tido barangkali sbb kuat tido..haha..tunggu lagi..tak bace dan xbalas..tp kalau aku la,.aku reply gak even aku ngantok..sbb bg aku aku xnak org feel mcm aku...sbb tu aku lagi selesa call berbanding whatapp/text..haha..
aku tunggu lagi..xbalas gak..kebetulan..mmber aku msg kat fb ajak pi kenduri kawen mmber aku.. tak tersengaja..aku nmpak dia online... pedit jiwa gua bai..tapi ape yg boleh gua buat...gua dah start sentap..hahaha..nasib ade si akim..borak2..aku jadi lupa..haha..then dalam kol 11 lebey aku msg lagi kat whatapp..xreply..mmm..saje gatai tgn usha msgr fb..fuh..online 20 minit yang lepas....pedih lagi sekali jiwa aku..mmm...knp jadi mcm tu eh...
tp xpelah..balik tu cam xboleh tido..teguk ubat batok pun xjalan..hahaha..tp end up boleh gak tido pas gua layan youtube music untuk tido..haha..gile sampai tahap mcm tu..hahaha..

esok paginye..tgk ada msg dia masuk..ok..cun..so aku pun balas r..good morning gak.,,baca,,but but reply..tp takpelah,,dah biasa kene payung bluetick,.haha..skrg la,...dulu xpernah belanje blue tick..hahaha

so aku kuar mkn tgh hari seko2 mcm badut..hahaha..dpt msg..kata keluatr bayar segala bill..tp aku paham dia kuar ngan sapa..tp aku ok je..name pun menumpang...sakit tak sakit ko kene hadap gak..hahaha
so..aku mereput la siang tu xmsg sape2.dok umah..layan smule...maslah gua ni suka layan perasaam..pastu sedih..hahaha..problem tol..hhahaha
mlm tu masa tgk bola,...aku msg la night,,tp tak reply..mmmmmmmmmm.. tp aku th dia baru lepas online msgr..sakit hti baiii..tp nak wat cana..dah syg,,aku hadam je la..esoknye..dia kerje pg.aku cuti..dia msg aku..aku balas cam biase walau..hati aku bengkak...at least mintak maaf ke ..pujuk tu tunggu kiamat la kot..ahhahaha

entah,...rasa bengkak gile hati aku..xtahan..so aku decide blah dari KL.tu lg masalah..masalah je aku lari..pastu balik rumah..same je..hahaha
xkemana pun..pi lawat arwah kawan aku kat mempaga..tu je tmpt gua ada nak tenangkan hati walau dengan tengok batu nisan..

minggu ni mmg hambar gile..boleh kire dgn jari brp kali dia reply msg aku,,aku je yang mcm terhegeh hegeh..aku tau aku terhegeh hegeh..tp,...entah..syg tu dh tolak ego aku..aduhhh..

entahlah..aku pun xtahu sampai bila nak jadi mcm ni..hambar bai.. bila aku ingat bende2 dulu..sedih..mmm..

sabarlah hati....


No comments:

Post a Comment